Sidor

Det senaste från Instagram

onsdag 5 september 2012

Köksfläkt - Fjäråskupan Epok SVART

Vit eller svart... Svart eller vit... Vit... Nej, svart... Eller? Efter mycket velande så går vi på Jan-Es förstahandsval nämligen svart. Fjäråskupan Epok SVART :)


Jan-E har länge velat ha en svart fläkt, men så när beslutet skulle tas så började även han att tveka. Skulle den se för klumpig ut mot allt det vita? Bilden ovan är från Stockshammars galleri och för min del blev den helt avgörande. En svart fläktkåpa gör sig väldigt bra till ett vitt lantkökt med svarta bänkskivor, pärlspont och grå detaljer så som ett stort grått plankbord. Det grå kommer förresten kommer igen i den stora väggklockan. Hur? Ja, det håller jag på ytterligare ett tag, men det börjar bli hög tid att se om min idé är genomförbar över huvudtaget.

På tal om klockan så blev jag kontaktad av Linda som har inredningsbutiken Jolins Home här i Årjäng. Hon skulle nu i dagarna lägga en beställning från Pb Home och undrade om hon skulle ta hem en "Martin" till mig. Pirrigt att få hem detta enorma "smycke" och ett jättetack till Linda för en suverän service!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar